Cinarveannesi Hande3535 bende transfer günümden başlayıp 1 bucuk ay kullandım. Neden kullanılmaması gerekmiş herkes çok bilmiş doktor başımıza kan sulandırıcı sonuçta pıhtı atmaması için kullanılıyor..
Suheda09 Hande3535 benim aşılama tedavisiyle oldu şuan 33haftaligim hamile kaldigimdan beri kullanıyorum önlem amaçlı bı sorun yaşamadım tam tersi yararlı bı ilaç
qiz3Mm Eger doktorun önerdiyse kesinlikle kullan. Banada 16. Haftada basladim ama en bastan da basliyabilirmisiz demisti doktr
havvaana dilann22 ben göbekten yaptım şimdiye kadar göbek deliğinizden 3 4 parmak ileride yapmanız gerekiyor. Ama kol ve bacaktan da yapan var kolumdan yapamam tek elle bacak da çok acıyo diyolar göbekle başladık devam şimdilik
nurtanesiiii Mucizex ilacın ustunde yemekten önce için yazıyor bende kendime kızıyorum hep tok iciyprum unutuyorum diye🤦♀️
mrs-nobody Hande3535 gebelikten önce baslamıştım kullanmaya tedavi sırasında.. 32haftalık oldum hala kullanıyorum hem de hergün.. sanırım 36-37.haftalara kadar da kullanacagım.. içiniz rahat olsun.. doktorunuzdan başka kimsenin lafına itimat etmeyin 🙏🏼😍
Arvenveannesi dilann22 aynen aslında benim dotorumda saati farketez demişti. Ben de sorun olucağını sanmıyorum ama arayı biraz açın isterseni:) sabah birini yapıyorsanız akşam birini alabilirsiniz☺️
KeremikoBayky Hande3535 bende kullandım 7-11 hafta arası bende kullandım kan pıhtılaşmasına karşı doktor önerisiyle
dilann22 havvaana Göbekten nasıl yapıyorsunuz ya bebiş var orda😂 bide benim canım aşırı tatlı kendime yapamam ya
havvaana dilann22 bebiş var ama o iğne normal iğneler gibi değil şeker iğneleri gibi küçük zaten deri altına veriyorsunuz öyle çok ileri gitmiyor hem size hastanede nasıl yaptılar bana ilk dozunu bile gösterin dedim çok zor yaptılar