busrazz yani doktor değilim doktor fazla dediyse fazladır üstüne bir şey diyemem ama benim tanıdığım herkes ama herkes doğuma resmen 20-25 kilo alarak girdi bende 30. Haftadayım ve 8 kilo aldım ama ben bi ara çok saçma beslendim yoksa 4 kilo falan almıştım o ara aniden 8 kiloya çıktı sonra doktorda fazla deyince kendimce eski düzenime döndüm ve 3 haftadır kilo almadım. O yüzden bana böyle kilolar aşırı fazla gelmiyor. Beni görende çok kilo almamışsın diyor bilemedim yani yinede dikkat et