Snm123 8 hafta 1 günlüğüz ve bende hiç bir değişiklik yok hamile gibi hissedemiyorum sizler nasılsınız
3273 Snm123 merhabalar hayırli olsun öncelikle sağlıkla gelsin, bende 5+2deyim göğüs ağrısı ve akıntı dışında bende de yok bırsey kusmuyorum diye sürekli düşünüyorum ☺️
Celins_ Snm123 bende 8+1 im hamile gibi degilim hiç😆 oğlumda da aynı şekilde geçmişti sorunsuz bi hamilelik geçirmiştim.. kıymetini bilelim🤗
kitapkurdu Snm123 ben daha 1 hafta olmadı öğreneli. 6+2 olmuş bile ben mide bulantısından akşamlara kadar bişey yiyemiyorum ya.
Balimbebek44 Snm123 benim 6+4 halsizlik aşırı var karnimin altında sanki bisey var gibi hiddediyorum 😍
Haticebrck21 Snm123 9+0olduk bugün bizim düşük tehlikesi var biz sürekli yatıyoruz O kadar yorgun oluyorum ki hiçbir şey yiyememk beni yoruyor artık yemek yemeği özledim bulantilardan dolayı resmen herşeyden tiksindim umarım cabuk atlatirim bu durumu