Ben 1 aşılama, 2 tüp bebek yaptırdım. Aşılama tutmuştu, tüp bebeklerim hiç tutmadı. O yüzden tutma ihtimali düşük diyenlere hiç aldırma. Benim düşük ihtimal tuttu. Amerika’da en az 5 kere aşılama yapmadan tüp bebek yaptırmıyorlar. Malesef bizim ülkemizde ihtimal yüksek hemen tüp bebeğe yönlendiriliyoruz. Umarım sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 🙏🍀