Deletedmom547899 Kızlar 33+2 de kontrole gittim bir sonraki randavuyi 36.haftada al gel dedi.Geç değil mi 36.hafta bakıyorum bazıları 33 de nts bile giriyor.Sadece tansiyon ölçtü
aslansmommm Deletedmom547899 33,35,37,38,39,40 şeklinde yaparız demişti bana doktorum eğer bir risk yoksa pek sık çağırmıyolar genelde
Ezgiiss Deletedmom547899 ben 27 de gittim 32 de gel dedi , bana da inanılmaz abartı uzun geldi. Bi de kanamayla başladık rahim şeklim bozuk kan uyuşmazlığım var… bu yüzden doktor değiştirmeyi düşünüyorum 🤨
ikkrk91 Deletedmom547899 agriniz sanciniz yoksa normal ilerliyor. Riskli bir durum varsa eger her hafta çağırıyorlar. Rahim kisaligi vs durumlarda
Deletedmom547899 aslansmommm anladım normal o halde 36da çağırması riskli bir durum yok şükür sadece tansiyon düşük çıktı
Esra33-34 Ezgiiss çok uzun aralık riskleriniz varsa. Ben 15 gunde bir gidiyorum riskliyim sürekli ıkı haftada bir Çağırıyo doktorum.
Asilbaby Ezgiiss seninki 5 hafta çok harbiden normalde 3 haftada bir çağırırlar 30’dan sonra da 2 haftada bir zaten 34’te nts baslıyor.
Verasmommm Deletedmom547899 ben 32+1de gitmiştim doktorum 2 hafta sonra gel nst gireceksin demişti bundan sonra 2 haftada bir diye düşünüyorum ben devlete gidiyorum tabi hepsinde farklı olabilir
Ezgiiss Esra33-34 ilk doktorum her hafta çağırıyordu , sonra doktorum çok gergin davranmaya başladı , gergin olduğu için doktor değiştirdim. Şimdi de 5 hafta sonra çağırması beni rahatsız etti. Aradığım doktoru bulamamak da çok yorucu bir şey
Pelinakcn Deletedmom547899 30 haftalık gittim bundan sonra 2 haftada bir gel dedi yarın 32 oluyorum tekrar gidicem
Esra33-34 Ezgiiss aynen canım benıde ilk doktorum riskli oldugum halde ayda bir cagırıyodu bende bıraktım ıkıncı buldugym doktordan memnunum suan. Insallah sende halden anlayan doktora denk gelırsın
Gizemmmmmmkync Deletedmom547899 canım bende senin gibiyim aynı 33+1 sen gittim 3 hafta sonra gel dedi nst felan da bağlamadı 🤷🏻♀️
Deletedmom_7 Deletedmom547899 Canım ben buna göre gidiyorum hastanem de buna göre çağırıyor 33+1 im iki haftada bir gidiyorum. Haftaya nst çekilecek
Deletedmom547899 Deletedmom_7 bende 3 hafta beklemek istemiyorum içim rahat etmeyecek 2 hafta sonraya randevu bakacağım.paylastigin için teşekkür ederim
eyuphaneylul1422 Deletedmom547899 bende 32 haftalıkken gıttım 1 ay sonra gel dedi nst ye o zmn gırecekmısım
Deletedmom547899 eyuphaneylul1422 her hastanenin sistemi farklı demek ki.diger yorumlarda 2 haftada bir giden var
Cansu1- Deletedmom547899 ben haftalık gidiyorum ben erken doğum riski de atlattığım için her hafta çağırıyor
eyuphaneylul1422 Deletedmom547899 dıger doktorum 3 haftada bır cagırıyodu bu sefer Baska bır doktora aldım 1 ay verdi🤷♀️