Sezgi4 Benim bebek 4kiloydu ,kalbimde ödem vardı ve çatımda dardı. Direkt sezaryen oldum,doktor imkanı yok dedi. Aynı doktora bir akrabam gitti ona da çatı darlığın var ama kesin doğuramazsın diyemem seçim sana kalmış dedi denemek istersen .akrabam denedi fakat bebeğin başı göründüğü halde kemikten geçememiş ,çok zorlandı yoruldu ve sezaryene alındı . Demem o ki burada doktorunuzu özenle dinleyin. Birden fazla doktor tavsiyesi alın