tazebiranne_hg04 Miiiii düzenli sancılarınız var gibi benim anladığım kadarıyla daha iyi bilen biri yorum yapsın yinede
hunilimom Miiiii fotoğraf açamıyorum üste çıksın o yüzden 70 ve üstü düzenli ise doğum yaklaşmış demek
Miiiii Melekzx bilmiyorum canim bendede sorun var yukledim ama bende acamiyorum bazi kullanicilarda var bu sorun herhalde
Miiiii Nur0631 doktor pek bisey demedi pazartesi anestezi uzmanina goruncem bugun kan idrar verdim pazartesi anestezi uzmanj sonrasi doktorum gun vercekmis dogurmazsan pazartesi ye kadar gel konusalim dedi