Alyaazehrsdt Bugün muayenem vardı alttan çatı bakınca 2 santim açılma var gece 2 de gel doğuma alalım dedi epidural önerdi doktor nasl olur bilgisi olan var mı
kahvesever__ Alyaazehrsdt ben yaptım sırtdan iğne veriyor agrın oldukça düğmeye bakıyon ağrıların duruyorsam bir müddet sonra hiç biryerini hissetmiyorsun
atlasannesiiii Alyaazehrsdt bende merak ediyorum nasıl bir doğum konforu oluyor prenses doğum diye söylüyorlar ya