Herkese merhabalar arkadaşlar 24+2 haftalık hamileyim bugün kontrole gittiğimde doktorum suyumun fazla olduğunu söyledi. Detaylıda bebeğimin sol böbreğinde genişlik olduğı söylendi suyun fazlalığı bundan da olabilir dedi doktorum birde gebelik şekerime bakılacak bugün geç saate kaldığı için bakılamadı. Suyu fazla olan var mı ya da bu durumu yaşayıp ne gibi şeylerle karşılaşabiliyoruz?