ikkrk91 26 haftadayım bende bebegin başının asagıda olduğunu söyledi daha sonra nst de kasılmalar da çıkınca bi on gün kullanıp kontrole gel dedi korktum bende açıkçası ınsallah erken doğum falan olmaz çünkü daha çok küçük 3 ayım var daha içimi rahatlattınız insallah bana da iyi gelir