Kızlar iki gündür çocuğumun hareketlerinde bir azalma var ve rahim tarafıma oynadıkça ciddi bir kramp giriyor sonra geçiyor. Acaba sebebi nedir? Oynuyor, hareket ediyor ama normalde göğsümün altında dururdu ama şimdi rahim tarafımda. 29 haftalık gebeyim. Akıl verin güzel arkadaşlarım😊