dilann22 Kızlar doktorum oksapar değerimi çok düşürmeyince coraspirin 100 mg de kullan dedi . İkisini aynı zamanda mı alıcaz bilen var mı?
elifcicek_07 Efemom2 çok geçmiş olsun ayrıca başınız sağ olsun. Benimde tekrarlayan bebek kayıplarım var genetikten yada diğer testlerden hiç birşey çıkmadı doktor oksapar muadili iğne reçete etti al evde dursun gebeliğin pozitif olunca kullanıcaz dedi. Çok canınız yanıyor mu acaba
Bernadenizserkan Coraspin sabah , oksapar akşam kullanıyordum şuan 34. Haftadayım . 32. Haftada doktorum coraspini bıraktırdı oksapar a devam ediyoruz akşam kullanıyorum doğum sonrası 3 ay daha kullanacakmışım
Efemom2 elifcicek_07 çok teşekkür ederm sizede çok geçmiş olsun valla ben sırınga dahi görmeye dayanamayan bi insandım ama başa gelince herşeye alışılıyo şimdi hergün kendim vuruyorum 200gündür igne oluyorm birazcık sızlıyo sonra geçiyo alışıyosn bi şekilde dayanıyorsun sonu güzel olsun inşallah 🙏
damlayldzz Efemom2 Canım benim de faktör 5 homozigot mfrt 667ct homozigot Kan sulandırıcı 0.6 ve aspirin 100 mg kullanıyorum. Senin sürecin nasıl geçti benimde kayıplarım var merak ediyorum. Şuan 16+5 im
Efemom2 damlayldzz çok geçmiş olsun ben 0.4 kullanıyrm hamile kalmadan önce aspirine başladım 32de bıraktım normal dogum düşünüyrm suan için doktorum 37de igneyi bırakmamı söyledi cumadan sonra igneyide bırakıcam inşallah sag salim kavuşuruz bebişlerimize.
semirra damlayldzz Benimde mthft Homozigot hergun koraspirin aliyorim ama d dimer bakacam siz d. dimer testi yaptiniz mi