Asel12300 4.ayda rahim ağzı kısalığı var dedi dr ve sınırda dedi bana şuan son aydayım hiçbir ilaç kullanmadım,kullanmak istemedim sürekli uzanmaya dinlenmeye çalıştım. Sen de bol bol dinlen canım ani hareketlerden, yüksek yerlere uzanmaktan kaçın ve biz her ihtimale karşı ilişkiye bile girmedik. İnşallah hepimiz sağlıkla zamanında kucağımıza alırız bebişlerimizi ☺️💐