Merhabalr benim eski doktorum kürtaj demişti başka doktora gittiğimde bebeğin canlı olduğunu ve kalp atışını duymuştuk bende eski doktoruma neden kürtaj dediğini sormuştum ve ona kontrole tekrar gitmiştim ama o duymadı hala söylediklermin arkasındayım diyor diğer doktor rahim damarına denk getirmiş olabilir diyor o kadar yıprandım ve üzgünüm ki başına böyle bişey gelmiş olan var mı kalp atışını duyan doktoruma salı günü kontrole gidicem ama kendimi kötüye hazırlıyorum ve morel olarak kötüyüm