AslanBebeginAnnesi her sabah kalkınca yüzünüzü suyla yıkayıp 50 faktör güneş kremi sürün, güneşe çıkacaksanız 3 saatte bir yenileyin, akşam yatmadan önce de yüz temizleme jeliyle yıkayıp tonik uygulayıp (ben saf Gül suyu tercih ettim bunun için) nemlendirici sürün..bazen yorgunluktan yüzümü temizleyecek halim olmuyor ama asla aksatmamaya çalışıyorum bu rutini..bu şekilde çok şükür ne sivilcem var ne leke, 37.haftadayım..