Zehraaytar2507 33 haftalık hamilelikte burun kanaması yaşayan ve geceleri ağrıları olduğu için uyuyamayan var mı
tatliiannnee Zehraaytar2507 gece agrısı söle oluyor bebek cok toplanıyor ve toplandığı yerdeki deri kısmı agrıor 33+1im bu arada artık zorlamaya basladı zaman gecsın. Dogsun dıye dua edıorum
Melismelo Hamilrliğin başından beri burun kanamam var doktorum normal demişdi hamilelikde olabiliyormuş ki ağrım hep var ağrılı gecirenlerdenim malesef😩 28+5
Zehraaytar2507 tatliiannnee ben bebeğime göbek çevresi küçük dedi de bu ne demek oluyor bir sorun olur mu bebeğimde korkmaya ve telaşlanmaya başladım da
tatliiannnee Zehraaytar2507 kuzum inanki Bi bilgim yok yanlıs yonlendırmek istemem seni ama keske dr un böle soledıgınde ona danıssaydın bı sorun teskıl eder mi neden bu sekılde dıye en ıyı cevabı doktorun verır sana gecmıs olsun yardımcı olamadım kusura bakma
Zehraaytar2507 tatliiannnee teşekkür ederim yine de ama göbek çevresi küçük dedi ama sağlıklı diyince kafa karışıklığı yaptı bende yine de teşekkürler cevabın için🥰