Sedabariskarisan 4.üncü ayıma girdim yüz üstü uyumak alışkanlık edinmiş bebek zarar görmüş müdür sizce
DemirinAnnesiiii Sedabariskarisan 3. Aydan sonra yüzüstü yatmak önerilmiyor yatma bence canım ben de yüzüstü yatmadan uyuyamazdım ama mecbur yatıyorum şuan doğum olsunda yüz üstü yatsam siye gün sayıyorum artık 😊