Çam ve sakura şehir hastanesi Olumlu bir normal doğum geçirdim çok şükür güzel geçti 3. Doğumumda çok ilgilendiler asistan doktorlar vardı ama Güler yüzlüler Allah herkesi kurtarsın tek kişilik odada doğum yaptım annem yanımdaydı tek sıkıntım sancıyı nst ye bağlı yatakta çekmiş olmam gece 3 Te evde sancım geldi 4 buçukta hastanedeydim 4 -5 cm açılmam vardı daha sonra doğum odalarına aldılar saat 6 yı geçmişti suni sancı vurdular istemedim ama dinlemediler iki saat sonunda nasıl anladılar bilmiyorum tam açılma olduğunda bir sürü doktor ebe asistan odaya geldiler annem dışarı çıktı yarım saat içinde doğurdum biraz içimi temizlerken sıkıntı yaşadım acıdı ama kızım yanımda sağlığı iyi ben onunla rahat ilgileniyorum kontrölleri yapıyorlar ben memnun kaldım herkesin doğumu güzel geçer inşallah birde kişinin yapısına göre değişiyor her doğum kendine özeldir derler ya vücut hazırsa eğer herşey güzel ilerliyor