Kızlar gebelik testimde ikinci çizgi silik çıktığı İçin sağlık ocağına kan verdim e-nabıza öğleden sonra düşer dediler düşmedi gittim doktor odaya bile almadan gebelik yok gebe değilsin deyip gönderdi beta mı soramadım sistemden bakarım dedim fakat hala sisteme düşmemiş aradım açmıyorlar düşmez mi acaba ?