_gmzenur_ Kızlar ikili tarama testi sonucum çıkmış doktoruma Pazartesi göstereceğim sonuçtan anlayan varsa bakabilir mi?
esmaozdemir76 _gmzenur_ canım sadece bu ikisi bişey anlam ifade etmiyor doktora gittiğinde bı tablo şeklinde rapor veriyor sana orda yaş riski vs hepsi katılarak hesaplanıyor
_gmzenur_ teachervera Nt’yi forma yazdı verdi canım doktor bu sonuçta kan sonucu en son 8 sene önce yaptırdım ikili testi unutuyor insan 🤷🏼♀️
teachervera _gmzenur_ Bana ultrason ile bakarken bir şey demedi kan sonucunu yorumladı mesajla 0.66 çıkmıştı çok güzel sonuç dedi
_gmzenur_ teachervera anladım canım darısı bana inşallah 10 haftalıkken erkek olarak tahminde bulundu ama bakalım bugün devlette bir doktora gitmiştim o pozisyonu uygun değil dedi🤷🏼♀️