ayssss1 4 temmuzda çekindim ben anestezisiz ilacı verdikten sonra kasıklarım inanılmaz ağrıdı ama öyle şırı dayanılmayacak gibi de değildi 3-5 dk falan sürdü. Bende pocs var 1 yıllık evliyim 6 ay evde kendimiz denedik 6 aydır da doktor tedavi sürecindeyim hormonlarıma baktılar, simir testi yaptılar, rahim filmi çektiler çok şükür her şeyim temiz çıktı bu ay klomen kullandım 5 gün 15inde çatlatma iğnesi oldum 15 gün geçti üstünden ama pozitifi göremedim hayırlısı bekliyorum şuan.