KiymetUzr Haftasında benim gibi sürekli ağlamaya başlayan ufacık şeyde bunalıma giren var mı Ben mi anormalim 😁🙊
Mellllllll KiymetUzr yarın 35 olucam , çok afedersin kocam pırt yapsa ağlıcam 😃 bi müzik çıkıyor göz yaşım sanki hazırda bekliyor, durup dururken geleni hiç saymıyorum, çok yedim diye ağladım az önce 🤦🏻♀️😃
Mellllllll KiymetUzr sanırım doğurunca 🤭 ama şöyle bişey var lohusalık hamilelikten beter derler alınganlık ağlamak ve sinir konusunda 😃hadi oda olcak sayalım sanırım doğurduktan bi 1,5 - 2 ay sonra kesilir (umarım) 😃🥰 geçmezse de bebişler sağ olsun diyelim 🥰🌹
Secilakpinar Ben dün 32. Haftama girdim reklamlara ağlamaya başladım benim sanırım biraz erken başladı duygu seli 😂