Slm bayanlar son 27 gün kala kan tahlilerimde hiv testi pozitif çıktı ama eşimde negatif çıktı.Doktorum eşimde de yüzde yüz çıkması gerektiğini söyledi yanlışlık olmuş olabileceğini söyledi tekrar kan aldılar sonuç ne zaman çıkar belli değil.Sonuc pozitif çıktığı için özel doğumumu yaptıracağını söyledi devlet hastanesine sevk etti İstanbul da hangi hastaneler bakıyor hiç bilgim yok başına böyle bişey gelen var mı?Kafam karmakarışık nasıl bulaştı bu illet kesin var mı yok mu bilmiyorum.Doktor diş çekiminde kan takviyesiyle kan alma verme ile bile bulaşabilecegini söyledi.Basina gelen yada yakının başına gelen yada şahit olan varsa bana bilgi verir mi? 3 çocuğum olacak ve morelim alt üst oldu.Simdi doğumum nerde olacak onu da bilmiyorum 😔Bütün tahliler yapılmasına rağmen bişey çıkmamıştı son anda böyle bişey karşılanması beni korkuttu doktor kesin değil korkma demesine rağmen içim içimi yiyor 😭