iscansedaomer Merhaba, doğumum şu an normal görünüyor. Fakat kaçıncı haftalarda doğum başlıyor ve hangi haftada ne gibi belirtiler yaşadını?
kahvesever__ iscansedaomer 37+2 de doğum yaptım sabah nişanım geldi gece suyum geldi bir gün hastanede yatım ertesi gün doğum olduğu 🌹
Byz2019 iscansedaomer 39+0 da doğurdum doğundan 3 gün önce alt tarafa baskı hissetmeye başlamıştım bide hafif sancılarım oluyordu adet olcakmış gibi
Meyvem iscansedaomer biri 40+3 biri de 41 de doğdu oğlum da yatış yaptık alttan fitil verdiler şancı için kızımda da son gündü hastaneye gidecektik doğumu baslatmalari için gitmeden hazırlanırken nisanım geldi ama şancı yoktu hastanede nst bağladılar sancılar vardı hissetmiyordum 6 saat yürüdüm hareket ettim bekledik 6 cm olmuştu sonrasında nstye bağladılar sancılarım sıklaştı açılma tamamlandı öyle doğum yaptım
NurrrH iscansedaomer kızımı 38de dikişsiz normal doğurdum. Şimdi oğluma 21+1 gebeyim, ard arda gebe kaldım ve dikişsiz diye. Oğluma herkes erken gelir diyorlar. Ne alaka bilmiyorum 😂 Bakalım umarım oda 38de gelir 😂😂
Celins_ iscansedaomer 38+5te Doğum yaptım. Bir gün önce inanılmaz derecede kasıklarımda fena bi sızı başladı. Hatta arabadaydım 1 saat belki ayağımı kıpırdatıp dışarı çıkamadım. Sonra geçti derken ertesi gün suyum geldi.. hastaneye gittiğimde açıklık 6 cmmiş😳 meğer bir gün önce ki o baskı mı desem sancı mı neyse açılma gerçekleşiyormuş😆