Bende ( dil altı naturalnest b12 ) kullanıyorum..gerçekten gebelikten önce hızlıca yükseltmişti..şu an gebelikte 19.haftadayım ve bu hafta kan verdim.2 ayda b12im 200lerden 46 ya düşmüş geldi.Tahlili memlekette verdim değeri görünce şok oldum.Buradaki hastanenin tahlilleri mi bozuk diye de düşünmedim değil..ama korkumdan doktoruma sorup tekrar başladım 1000 mg ama ben yarım alıyorum bir gün arayla.