Merhaba güzel anneler
Ben 6 aylık hamileyim ve erkek bebeğim olacak InşAllah. Eşimle aklımızda üç isim var seçemediğimiz.. Her biri de birbirinden güzel. Bu konuda sizden de fikir almak istedim. Kulağa en güzel ve anlamlı gelen hangisi sizin fikrinizce. 1. Miran 2. Melih 3. Miraç
Siz olsanız hangisini koyardınız?