Deletedmom_11 23 hafta lekelendim.bazen 3 hafta lekelenmedim sonra tekrar oldu 3 kez hastanede yattim ama sadexe lekelenmeden dolayi.Ilklerde kanama alanim yoktu.
2.de rahim agzinda kanama alani olusmustu.
Bebegin esi rahim agzina sarkiyordu 22. Haftada duzeldi. 23 haftada bebek basini rahmime dayadigi icin tekrar lekelendim yatisim yapildi 1 gece takip edildim. Su an 30+3 haftalik oldum.Hic bir sorun yok.
Ha su da var doguma kadar lekelenen hatta 1 ped dolusu kirmizi kanamasi olan arkadasim var. Hic bir sorun yasamadi.normal.dgum.da yapti.