Krtbusraee Ogrtmn1234 Merhaba bende afet dayanabilirse 37+3 te olucam 9 ağustosta şuan 36 haftayim düzensiz sancı çıktı bendede birde kilo alımı durmuş 2500 bebiş sizin durumlar nedircok korkuyorum erken değil diyor doktor 37 normal desede
Ecrin41 Ogrtmn1234 bende tam 37 de olacağım ve 5 Ağustos ta karından kilo almıyor benım kızımda ondan alayım artık dedi
Ogrtmn1234 onurhan ayy sabah erken yatisim yapilacak 12 den sonra bisey yememen gerekli dedi mi sizede
Adamasali_12 Devlet hastanesi takipliyim doktorum 37 de gel gün verelim dedi ve daha hiç nst ye bağlamadı normal mi? Kaçıncı hafta da sezeryan yapıyor acaba devlet doktorları. Bu arada 35+3 haftalık gebeyim
onurhan Adamasali_12 nasıl bağlamadi yani ben özelde 32. Haftada başladım ama nstye 37 de çok beklemek için gerek mi görmediler acaba çok ilginç
simayorunn Adamasali_12 geçen hafta devlette doğum yaptım sezeryan oldum 38+5deydim ben ve nstye 32., haftada başlatmıştı
Cnsu07 Adamasali_12 ben de 37 haftaligim 32 de falan girdim nst ye bidaha da girmedim gerek görülmedi sanırım heryerin işleyişi farklıdır belki
Ogrtmn1234 Adamasali_12 benim doktorum 32.haftadan sonra nat ye baglamaya basladi 35 te de az sancilarim cikmisti 37.haftaya da gun verdi
onurhan Ogrtmn1234 bana gece 2 den sonra bişey yeme dedi sabah 8.30 ta yatışim yapilcak benimde 👀 ha bide gece 2 den sonra kesinlikle bişey yeme ama çok susarsan sabah 5 e kadar az az su iç sonra hiç bir şey yiyip içmek yok 🤷
Mutluluk22 Ogrtmn1234 bir gün öncesinde covid olduğumu öğrendim doktorum yapamam dedi. Yarına eğer negatife dönerse yapacak Allah’ın izniyle 🥺🥺🙏🏻