8 temmuz da kimyasal gebelik geçirdim kanama ile adet gibi attım üstünden 20 geçmesine rağmen hala lekem vardı. Dayandım test yaptım anında çift çizgiyi gördüm kimyasal gebelik ile bağlantılı mıdır? O zaman beta giderken düşmüştü ama sıfırlandı mı bilmiyorum kanama başlayınca yeniden baktırmadım. Yoksa yendin gebe miyim böyle bir şey yaşayan varmı