Jeixjd Kızlar merhaba 30 haftalık gebelik bugün nette girdim doktor nstde ağrı çıktı dedi ilaç yazdı başına gelen var mi erken dogum olur diye korkuyorum
Celins_ Benim 35. Haftada nst gözüken ama hissetmediğim sancılarım vardı. 38+5 te suyum geldi Doğum yaptım.