Aysegul2874 Hanımlar merhaba doktorum bana rahmin yumuşamış 1 2 cm açılmış dedi sizce doğum kaç güne kadar olur yani iyice açılsın normal doğum yapabilmek için ne yapabilirim
Sevg_su 2cm açılma olunca normal doğuma hazırliyormus kendini vücut ztn öyle diyor doktor bizde pazartesi bakicaz açılma varmı yokmu .
Aysegul2874 Sevg_su alttan muayene etti nts de birşey çıkmadı normal doğum olsun çok istiyorum benim kimsem yok bakanım da yok ALLAH BÜYÜK ELBET YARDIM EDER
tazebiranne_hg04 Aysegul2874 hayır canım spermin içinde rahim kaslarını gevşeten bir madde var o yüzden öneriyor doktorlar