Kızlar merhaba kasık ağrım dolayısıyla doktoruma başvurdum.
Enfeksiyon olduğunu ve dolayısıyla Antibiyotik Üromisin ve fitil yazdı. Dün gece 2 gibi aldım sabah sekizde idrara cıktım ilacı kullandıktan sonra enfeksiyon varsa idrar rengi değişir gibi bir şey okumuştum. Ben herhangi bir değişiklik görmedim kullanan ve etkisini görenler var mı?