orhan01 13 haftalık hamileyim kasıklarımda sancım ve bel ağrım var 2 gündür. Bu normal bi durum mu yaşayan ya da bilen var mı
tazebiranne_hg04 orhan01 eğer şiddetli adet ağrısı gibiyse normal değil hastaneye git ama hafif hafifse normal