Merhaba hanımlar 40+1günlük olduk dün kontrolumuz vardı gittik ultroson nst derken sancım çıkmadı bebegin saglıgı iyi dedi bu sabah nişanım bozuldu hemen gittim az Bi sancı çıktı eve gönderdi dogum başlamamış diye ama ara ara sancılarım da geliyor varmı bizimle aynı olan böyle durum yaşayan böyle durumda ne yapsam süreç hızlı ilerler bilgisi tecrübesi olan var mı (netten bakıyorum hep farklı şeyler )