Rozalin Bir hafta oldu perogestan kullanıyorum vajinal 20 haftanın içindeyim çay kaşığı gibi akıntı oluyor sabahları normal mi yaşayan var mı . İlk gebeliğimde de bu haftalarda akıntı oldu
Zeynebim26 Rozalin benimde progestan kullanırken cogalmisti canım ya normal bence gebeliginde verdiği bir etki sanırım sık sık çamaşır değiştiriyorum disardaysam günlük ped mutlaka kullaniyorum
teachering06 Sabah kalktığımda progestandan kalanlar oluyor çamaşırımda ve su gibi ıslanmış oluyor, gün içinde o kadar değil ama progestanın o kremsi beyaz kalıntıları geldikçe oluyor, 7. Haftadan kullanıyorum 26. Haftadayım.