Çok sağolun kızlar ya ihtiyacım vardı gerçekten duymaya. Haklısınız çok kaldırmak da iyi değil çok hiçbişey yapmamakta, hepsini kucaklamadım sehpanın tabi ama bi yanını bi yanını yapsam bile içime huzursuzluk düşmüştü ama bundan sonra daha dikkat edicem, düşük riski yok elhamdülillah bir sıkıntı falan yok demişti doktorumda ama dikkat edicem en azından bi sıkıntı olmasa da yapmam içimde huzursuzluk da olmaz 🤭 hepiniz sağ salim bebişlerinizi kucağınıza alın inşallahhh❤️❤️