denizefe ben ikinuc hafta once siparis verdim geldi yanindada puset ortusu siparis verdim ayni desende. Benim siparis verdigim babynest hem fiyat olarak hemde buyukluk olarak cok arastirdigim bi babynestti. Urunum gayet kaliteli geldi begendim yani kumasi felan cok kaliteliydi. 80 tl yatakti. 40 tl yede puset ortusunu siparis verdim. Kargo buyuk kutuda gelio zaten, bide kargo parasi verdim