Aysunercan Merhaba güzel anneler hamilelikte çatlaklar icin bebek vazelini kullanan varmi bir skinti olurmu kullanirsak
hemsiree Aysunercan ben bio-oil kullanıyorum 27 haftalığım şimdilik bir çatlak oluşmadı bakalım zamanla ne olur. sizin kullandığınızın da hiç bir zararı yok merak etmeyin
Kelebekk-0307 Aysunercan ben kullandım her duş sonrası sürüyordm görünürde herhangi bir sorun yaşamadım catlakta oluşmadı ondan mi kaynaklı bilmiyorum ama hamile olmadan önceki gibi göbeğim
Elifsntrk Aysunercan ilk hamileliğimde kullandım çatlak önleyici hiçbir özelliği yok gayette çatladım şükür yine belimin iki tarafında üçer dörder tane var aşırı değil şuan ikinci hamileliğim direk lierac krem aldım riske atamam 🤦🏼♀️
Aysunercan hemsiree ben normalde lireac kullaniyorum ama arkadasim onerdi iyi geliyormus die oyuzden sormak istedim