Kızlar merhaba, hamileyken nezle grip olanlarınız var mı nasıl geçirdiniz neler yaptınız. Şuan iyiyim ama insan tedirgin oluyor hele birinci derece yakınlar hasta olunca görüşmeme gibi durum da olmuyor. Malum korona da artmaya başladı. Bide ben anasınıfı öğretmeniyim okullar açılınca yandım 🤦🏻♀️ çocuk açısından tehlikesi zararı var mı yoksa sadece anneyi mi yoruyor?