Gultsn35 öncelikle sakin ol, herkesin yolculuğu farklı. Yok ikinci dönem çok alırsın, yok sen asıl son dönem gör nasıl alınıyor diyenlere tıka kulaklarını. Ben ikinci dönemde ilk dönem yaşadığım açlık krizlerini hiç yaşamadığım ve bedenim hamileliğe alıştığı için rahat etmiştim. İlk dönem bazı insanlarda mide bulantısı ya da açlık krizlerini bastırmak için karbonhidrata yönelebiliyor, olabilir. O dönem de geçiyor. Yalnızca sakin ol, elbette kontrolünü kaybetmemeye çalış, ama kendini de zorlama sağlıklı şeyler atıştır, yulaf lapası yapabilirsin hem mideyi uzun süre tutar🤗 Ben totalde 15 kilo aldım, birkaç güne 40ım çıkacak 12 kilo gitti herhangi bir çaba olmaksızın.