Ccansu53 Guzel hamisler devlette istege bagli epidural dogum yapanlariniz var mi?sadece ozelde mi yapiliyor
Ebruliya Ccansu53 sadece özelde diye biliyorum. Keşke olsa devlette. Malesef herşey paraya dökülmüş. Parası olan hafif sancılı doğursun. Parası olmayan çatır çatır doğursun 😁 haksızlık. Tabi bu isteğe bağlı olan birşey
Ccansu53 Evet kesinlikle oyle. Ozelde sunulan imkanlarin yarisi devlette olsa, normal dogum icin neden tesvik yok onu anlamiyorum. Sonra neden sezeryanler artiyor. Devletle ozel arasinda imkanlar konusunda keske bu kadar ucurum olmasaydi.