[silindi] Kızlar folikasit olarak ne kullanıyorsunuz. Ben Folidoce kullanıyordum, sağlık ocağındaki doktor imkanın varsa Pregnomarin kullan dedi. İmkanım var ama gittim kadın doğuma sordum, sen folidoceye devam et dedi. Var mı bunları kullanan?
Mrsfly [silindi] ben folidays kullanıyorum, henüz doktora sormadım değiştireyim mi diye ama iyi bir ürün gibi.
hemsiree [silindi] ben folbiol kullandım. zaten planlı gebelikti hamile kalmadan önce de kullanıyordum
Zeynebim26 [silindi] gebe kalmadan önce folbiol kullandım düşük vardı daha önce sonrasında doktorum sonra folidoce kullanmami istedi 3 buçuk ay kullandım yan etkisi yok hafif hap doktorun ne dediyse onu kullan canım