Merhaba kızlar geçen hafta perşembe günü kendi doktoruma gittim 35+5 olduğumuzu söyledi ve kendisi izne çıktı dün nst için hastanede ki farklı doktora gittim ve kendisi başhekim 37+3 olduğumuzu söyledi 🙄🙄 bizim 36. Hafta arada kaynadı galiba😅 hangisi doğru bilemedim gerçekten ikiside güvenilir doktor yani. Bir anda bu kadar fark atmış olabilir mi ki? Kilosunu benim doktorum geçen hafta 2890 demişti bu doktor ise 2860 dedi 😵💫😵💫😵💫 böyle bir durum yaşayan var mı ya da normal mi böylesi durumlar?😬