bsr24 Dünden beri aşırı denicek kadar fazla olmasa da kanamam var. Doktor bugün ultrasonda baktı ve kese arkasında kanama olduğunu söyledi. Ciddi bi durum mu dedim net bi açıklama yapmadı. Daha önce bu durumu yaşayan var mı?
hemsiree bsr24 benim de ilk haftalarda kese içinde kanama alanı ve lekelenmem vardı progestanla kısa sürede toparladım, şimdi 27 haftalık olduk şükür 🤲 size ilaç başlamadı mı ?