csmaknc Dün geceden beri sancılarım var 2 cm’den fazla açıklık olmuş çatı muynesi yapıldı ve yatışım yapıldı dua edin lütfen
Zeynepppdyg csmaknc sağlıkla gelsin inşallah bende 38+0 bugun inşallah miniğim benide çok bekletmez yoruldum artık😅
AysuL Zeynepppdyg Ben de 37 38de doğum yaparım diye hissediyordum bugün kontrolum vardı tık yok. Haftaya bir daha gideceğim bakalım 40+5te gelecek mi 😀
csmaknc Zeynepppdyg Dün ağda yaptım bugün çatı muaynesi olacak diye dün gece sancılar başladı inşallah senin miniğinde en kısa zamanda gelir 🙂