Ben artık internede güvenmiyorum alıştırdılar milleti İnternet de ucuz uygun sanıyoruz bulundugum yerde çıktım caddeye alış veriş merkezine kıyada köşede nekadar dükkan varsa gezdim 180 160 TL ye boy boy pijama takımları buldum hem esnaf da kazandı eklemeyince almak istemedim açıkcası