Mrtnurr genelde bebek ürünleri cekiyormus öyle dediler.civil magazasini kötüleşmiş gibi olmiyim simdi hakka girmek istemem ☺ eğer civilde de çekme sorunu varsa ona gore değiştirelim diye sordum bana da çok kaliteli geldi çünkü. 0-3 aylık olmuyor genelde diyorlar.ocakta dogurucam nasipse bide kislik kıyafetler olduğu için kalbin giydirince olmaz dediler emin olamadigim için sordum ☺