Kizlar benim nst de düzenli sancilarim çıkıyor ama ben sadece kasılma ve toplanma hissediyorum ağrı acı hissetmiyorum. Doktorum ağrı hissettiğin an doğum başlamış olacak bebek kafasını henüz kanala sokmadigi için hissetmiyorsun dedi. Acilmam hiç yok tamamen kapalı. Simdi diyelim ki bana suni sancı verildi ben onu da mı hissetmeyecegim😁