12_ze Rumeysaakyr evet nişan bu benimde aynı şekilde geldi canım ama 2 gün sürdü 2 gündür bu şekilde geldi. Üstünden de 2 gün geçti hala doğum belirtim yok bende bekliyorum nişan geldikten sonra akşamı doğuma gidenler var ama bizde tık yok 😄
minikkurabiyelerinannesi Rumeysaakyr Bilmiyorum ama yasak siliyorlar normalde 😂 bir iki haftaya doğurursunuz nasipse 😍😍