terelelli81 Bizim 7+1 bugün uygulamaya göre. Bugün gıdecrgız inşallah duyarız sorun yoktur ya heyrcanlı gerginim. Şekerim yukselıykrdu korkuyorum
1erkekkannesiiii terelelli81 uygulamaya göre 6 haftalıktık ilk muayeneye gittik meğer 7 haftalıkmış bebişi de gördük kalp atışlarını da duyduk cok şükür. İnsallah sen de duyarsın cunku hayattaki en güzel ses o ❤️
nurtanesiiii Bende 7 haftalikken gitmiştim bana dinletmedi kalp atışı görünüyor bak burda bi sıkıntısı yok dedi pazartesi 9 haftaya giriyorum insallah bende dinlerim